Tecrübeli anneler yardıma ihtiyacım var…
Tuvalet eğitimine bir çok kez denedim ama sonra yine beze döndük bundan önce kabız oldu dayanamadım ağlamalarına beze döndük şimdi yine başladı çok şükür altına hiç kaçırmadı hep çişini tuvalete yaptı ama kakasını söylemiyor ishal oldu şimdide 3 kere kaka yaptı ama istemsizce tutamıyor 1 kerede anne çiş dedi gittik yaptı sonra bi baktım kakasını yapıyor ama tabi ishal sizce napsam yine mi beze dönücem altına yapınca kakasını korkuyor ağlıyor ishal olduğu için 😑