Olmaz sanırım canım yiğenim karaböcükler oluyo ya onu bulmuş yerde baya çiğnemişti son anda fark ettk aldık bişey olmadı çok şükür . Komşumuzun çocuğuda koyunların pisliğini yemişti zeytin sanıp onada bişey olmadı çocukları Allah koruyor içini ferah tut😊