Denizyazici ben bizim köylüye yaptırdığım tarhanayı veriyorum. 7.5 aylık bebeğim. Küçük çezvede yapıyorum hemen içine zeytinyağı , bir diş sarımsak , nane, kekik de ekliyorum. Ama salçasız yapıyorum. Zeytinyağı üstüne tarhana ve sarımsak ekliyorum biraz kavurup su ve nane ekliyorum o şekilde. Sarımsak nane cok faydalı 😅 tabi biraz katı yapıyorum ben bizim içtiğimiz çorbaya göre.