Sevgili annelerimiz,
daha önce de post açmıştım bebeğim 2 ay 5 günlük sarılık geçirdi doğduğunda.1.5 aylık kontrolde doktorumuz sarılık değerini aletle ölçüp 3 çıktığını söyledi.Ama yüzünde ve gözünde çok az da olsa sarılık var dedi.Eli kolu ayağı vs açık renk yüzü kahverengi gibi bazen sarı kahve hele akşamları siyah.İlk günler daha siyahtı git gide açıldı gibi de ama merak ediyor üzülüyorum ne zaman eşitlenecek rengi vücudu ile :( sizden ricam Güzel bebişlerimizin yüzünü tam göstermeden sarılık öncesi sonrası gibi bir paylaşım yapabilir misiniz 🌸🙏🏻Bazı annelerimizde gördüm ciddi moral oluyor 😪