Alyabebekkk Merhaba 51 günlük bebeğim sürekli uyuyor sadece acıktığında ağlıyor 3 saatte bir yedirirken tekrar uyuyor ayık olduğunda da ağlayarak geçiriyor gazı olduğu için normal mi yani ayık olduğu da duruyor ama az
Yerfistigininannesi Alyabebekkk çok normal bırakın uyusun onların işi o yesin uyusun alti temiz olsa tamamdir