Kızlaaarrr ankaradan Mersin’e gideceğim birkaç güne otobüsle. Fakat otobüsle bebişle birlikte hiç yolculuk yapmadım açıkçası çekiniyorum nasıl olacak diye ☹️☹️ otobüs yolculuğu yapan var mı bebişlerle? Bi de normalde bebeğiniz akıllı mı, yolculukta nasıl oldu nasıl geçti merak ediyorum??? Benim bebiş 4 aylık. Normalde maşşallah akıllı bi bebek. Fakat nasıl otobüsle 7-8 saat gidicez bilemiyorum. Gece biniyim sabah variym diye düşünüyorum