Eslenur34 evet maalesef pandemiden dolayı bize de temas yasak demişlerdi. Bir sene önce tam kapanmaların olduğu dönemde doğum yaptım, bebeğim sekiz gün kaldı yenidoğan yoğun bakımda.
Sadece anneye iki dk uzaktan görme izni veriyorlardı, süt bırakıp geliyorduk. Normal Doğum yaptım çok dikişim vardı, o halde her gün bir saat gidip geliyordum uzaktan da olsa görmek için.
bebeğimi hastanede bırakıp eve gelmek çok zordu, güle oynaya hazırladığımız her şeyi ağlayarak getirmiştim eve. tam anneler gününde de çıkmıştı hediye gibi.
Siz de en kısa zamanda kavuşursunuz inşallah