Prenses070219 Bebeğim 7-8 aydan itibaren Bebek arabasına binmek istemedi, 9,5 aylık yürümeye başladı ve ondan sonra hiç ama hiç binmedi şuan 18 aylık artık bir yere giderken almıyoruz bile yanımıza çok nadirdir çok gezeceksek belki oturur diye. Bebek arabasında uyumaz. Panda aldık bir tane onu daha çok sevdi o da katlanan bir şey olmadığı iÇin arabaya koyamıyoruz sadece yürüme mesafesinde kullanabiliyoruz. Kızımla gezmek çok çok zor, her hafta sonu çıkarız her hafta sonu bi daha asla çıkmıycam der yine çıkarım 😢 maalesef sizin de bu konuda zor bir bebeğiniz var sanırım ve maalesef düzelmiyor, en azından biraz anlamaya başlayınca çocuk iÇin bir yerlere gidince daha rahat ediyorsunuz. Ben mesela artık avm ye
falan asla gitmem anca alacak bir şeyim varsa ve internette bulamadıysam çünkü burnumdan geliyor aşırı yoruluyorum. Kahvaltıya gideceksek ona göre oyun alanı olan yerler seçmeye çalışıyorum falan. Hiç öyle bebeğini Bebek arabasında uyutup rahat rahat yemeğini yiyen bi anne olamadım hiç binmedi neredeyse Bu saatten sonra da düzelmez heralde.. napalım sağlıklı olsunlar da biraz daha büyüyünce kendisi oyalanırlar elbet🌸