Hicran_ Herkes ne kadar şişmanlamışsın vs diyo hadi onlar neyse bende rahatsız olmaya başladım evdeyim sürekli nasıl vericem çocukla birlikte öyle yürüyüşe çıkma imkanım prk olmuyor evde nasıl vericem bu kilolari
Esra_inciii Hicran_ sadece suyla günde 3 litreyle başla çıkabildiğin kadar çık bir ay olmadan farkı görürsün ama kesme rutinin olsun su
Katya Hicran_ canım ben fazla 10 kilom İçin bugün isveç diyetine başladım. Fena gitmiyor. 13 günlük bir program baya zayıflatıyormuş. Ben uzun vadede dikkat edemiyorum. Dengeli de beslenmiyorum. O yüzden bana şok Sibel can diyeti lazımdı 😂
Hicran_ Katya o isveec diyeti biliyorum ama çok zor ya günde 2 kez tek yemek yiyorsun zor degilmi bide halden dusuruyormu gerçi oruç tutuyorum ama
Biricikkizim Katya böyle hızlı verilen kilolar geri alınmıyo mu bende uzun vadede yapamıyorum ama kısa vadedeki de geri alıncaksa boşu boşuna aç bırakmş olacaz kendimizi
Katya Kubra3525 emziriyorum ama kızım 18 aylık canım çok az emiyor . Bırakmayı düşünüyorum zaten. O yüzden sorun olmayacak.
Katya Hicran_ canım bende oruç tuttum o yuzden sorun olmaz diye düşünüyorum. Bugün iyiydim ilk gün olmasına rağmen. Evi falan sildim süpürdüm. Sadece belirtilenin dışında çay içmemek benı zorluyor 😂
tostmuhendisi Katya merhaba ben de çok araştırdım İsveç diyetini bebeğim 9 aylık sadece geceleri emiyor. Sizce yapabilir miyim ki ? Benim de 10 kılom var vermem gereken gerçekten son10 kilo yapıştı
Kubra3525 Katya ben limonlu tarçınlı suyla verdm bi 4 kiloda 3 kilo kaldı ramazan oruç vs yiyip yatınca o yüzden aslında zor degl baktım da ben daha az yiyorum 2 yumurta falan diyor 😁
Katya Biricikkizim yorumlarda 2 seneye kadar aynı kilo geri alınmıyor falan yazıyordu ama dikkat edilmezse alınır zaten. Ben devamında dikkat edeceğim için almamdiye düşünüyorum
adastra Hicran_ Hırs hırs 😌 bu sabah 5′te iki bebeğim uyurken yaptım sporumu bir şekilde o spor yapılacak sonra o emeklerine yazık olmasın diye istesen de yiyemiyorsun
Kubra3525 adastra evet canım gerçekten spor yapmak aşırı motive edici ben agır sporlar yaptım karnım agrıyıp acıyordu artık 1 yıl şeker yemedm o acıyı çekmektense yemiyim nasıl eriticem kafasına giriyordum😂
Katya Kubra3525 ben birçok yol denedim ama 10 kilo yapıştı gitmiyor 😂suya tarçın mantıklı arada öle içebilirim
adastra Kubra3525 Yaa bir de spor yaptıkça insanın kendine özgüveni geliyor diyorsun ki ben ne acılar çekmişim iki dilim ekmeğe mi yenilecem😂