Simdi ben de doktorumla , coklu gida erjisi var bizde, vegan besleniyorum ve kuruyemisler de yasak ek olarak…
Yine kanli yine mukslu yine sancili…
Bana da 4 gun alerjik nama baslayalim dedi, ama bu kez, meme reddi olabilur dedi bu bi risk.
Diyeti zaten coj siki yapiyordim, simdi daha da siki, ekmegi bile evde yapmami soyledi…
Bakalim ne olacak…