Syyyy Seydacelep o da deneyerek gördü ve bir sürü gıdaya alerjisi çıktı en basit elma armut kereviz vs.
Syyyy Seydacelep yanlış hatırlamıyorsam 5.5 gibiydi 6 olmamıştı. Mama içiyor diye doktoru başlayabilirsin demiş o da başlamıştı sonradan pişman oldu başladığına.
Deletedmom_33 Seydacelep Biz sade mama kullanıyoruz tahminen 4.ayda bizde başlayacağız doktor izin verirse. 3 gün kurali ile gideceğim. Havuç veya balkabağı ile başlamayı düşünüyorum. Sonrasında yoğurt vereceğim.