Seydacelep niye acele edesiniz ki ? Ben 6 ay 15 gunlukken 3 gun kuraliyla basladim doktor o zaman tamam demisti, 8. Ayda anca tadimlar bitip 5 10 kasik yedirmeye baslamistim mama sandalyede oturarak yemesi hem sofra kultturu olmasi icin iyi hmde oturunca yemek yiyecegini anlamasi acisinda rahatlik mama sandalyesi kullanacak misiniz bilmiyorum ama fikir olrak aklinizda bulunsun suan o bebegin desteeksiz oturabilecegini dusunmedigim icin soyledim, yatirarak vermek riskli zaten boğazına kacabilir allah korusun