BigBubble Damlayı çok iyi şekilde çalkalamama rağmen yine de kaşıkta toz şeker gibi tortular kalıyor. Normal mi acaba rengi koyu kahverengi ilk aldığımdan veri böyle 🙄
amansallagitsin BigBubble bizimde ole normal hatta tadina bile baktim 😁 ilk tadini alinca eksimsi sonra gitikce guzel tat oluyor
Tugce BigBubble kokusu nasıl? 2 kez yeni şişe aldım her ikisi de eczaneden. Biri bozuk çıktı. Normalini bildiğim için hemen ayırt etmiş ve vermemiştim bebeğime direkt değiştirdi eczacı.
BigBubble Morvy amansallagitsin Teşekkür ederim yanıtlarınız için ben de şüpheye düşmüştüm. Vermeye devam edeyim o halde 😊