yesilkedi kızlar 5 gün önce sezeryan oldum. kanaman dünden beri hiç yok denilecek kadar az normal mi ?
yesilkedi Saudade bi de bugün karnımın sağ tarafında ağrı hissediyorum dokununca morarmış gibi ağrıyor etim. 🥴
Zeynepga Saudade benimde 6 gün oldu kanamam aynı şekilde var depend dolacak kadar yani pıhtılıda geliyo normal midir