Kızım 6 bucuk aylık tadımlara başladık, su vermeye de başladık dün biraz yoğurt yedi be su içti alıştırma biberonu ile içtiği için üzerine biraz dökmüştü boynuna ben de farkettim ve değiştirdim. Bugün sabah uyandığından beri sesi değişmiş, ses tınısı kısık sesli gibi, boğazını üşütmüş olabilir mi yoksa diş salyası da çok akıyor dişten olabilir mi? Ne gibi önleö almalıyım? Ne görürsem doktora gitmeliyim. Öksürük yok