Oğlum 2 buçuk yaşında aşırı inatçı bir çocuk onun dışında evde kimse yokken sakin ne dersem yapar getirir ama bir ortama gireyim kalabalik başka çocukların olduğu vs bayram olduğu için kaynanama geldim 2 tane gorumcem onların eşleri çocukları filan asla durmuyor onların yanında sürekli ağlıyor inatlasiyor dur yapma demekten anlamıyor sürekli huysuz insanların içinde rahat oturamıyorum eve alıp getirdim mecburen uyutayım bari diye beni aşırı zorluyor sizinde çocuklarınz böyle mi 🤦♀️