Busra2326 alerji egzamasını kortizonlu kremden başka birşey zor geçirir . Doktorumuz bize verdiğinde 3 günden fazla kullanma demişti bende öyle yaptım . Kremi sürdükten sonra geçince bebeğin egzama olan bölgelerini nemlendirmeye devam etmelisin . Ben linola nemlendirici losyon kullanıyorum nemlendirme için . Kortizonlu ile geçirip nemlendirmeye devam edersen tekrarlamaz inşallaj