Asel_lena_mom bence zamanı geldiyse kesin doktor bana bir süre sonra zaten acıktığı için degil alışkanlık için kalkar dedi doğruydu mesela iki fırt ceker uyurdu bende tamamen kestim suan 19 aylık akşam 9 da emziriyorum sabaha kadar 8 de uyanıyor kahvaltı yapıyor en azından iştahı açıldı