Busemm Kızlar kızımda süt alerjisi ve bir sürü şeye alerjisi var. Doğduğundan beri tek yiyebildiğim şey patates ve bulgurdu ama kızım bir türlü düzelmedi ve biz de neocate mamaya geçtik 3 gündür sadece mama içiyor ama kakasını 3 gündür yapmadı başına böyle bişey gelen var mı 😢
Nefesa Bizimde başımıza geldi ilac kullandigin icin bir sure sut veremedim mama olarak alerjiden dolayi neocate kullandık kabiz yapiyor ve zeytinyağı işe yaramıyor fitil verdi doktor bize Neyseki ilacim bitti anne sutune donduk yoksa kabizlik cok kotuydu
Betul52 Mama kabız yapar ama siz yine iki gun daha bekleyin bnde kızımda cok yasadım doktor sekiz gune kadar bekle yapmazsa lagman yaparız demıstı bırazdaha bekleyin bnce
Busemm Betul52 evet bekliyoruz doktor fitil verdi çok zorlandığı zaman kullan dedi. Alışma süreciymiş anne sütünden direk mamaya geçince oluyomuş inş bir an önce düzelir.