thecamellia Merhaba arkadaşlar baston tarz bebek arabası arıyorum katlayıp taşıması kolay uygun fiyatlı öneride bulunurmusunuz
Durukusunannesii thecamellia Ben bunu almistim 8 ay önce çok memnunum çok hafif tek elle katlayıp tasiysbliyorum ben aldgmda 280 tl di simdi baya artmış
lalbg thecamellia ben bunu kullanıyodum geçen yaz 350 tlye almıştım. Altında sepeti de vardı. Tek elle açıp kapatabiliyodum ama geçenlerde kilitlemeyi unuttuğum için çalınmış.🥺 tavsiye ederim gerçekten kullanışlı. Rival Rv111 Sweet Tam Yatar Baston Bebek Arabası - Baston Puset https://www.hepsiburada.com/rival-rv111-sweet-tam-yatar-baston-bebek-arabasi---baston-puset-p-HBCV00000I6AEA?magaza=Bebetrend&url_src=ios-product-detail
snil thecamellia Ben Joie kullanıyorum güncel fiyatını bilmiyorum ama kullanışlı ve sağlam. Kolay katlanıyor, bagaja sığıyor
Tugce thecamellia kabin boy araştırması yapmıştım uzun süre. Bu uygun fiyatlılarda hamilton lider. Kampanyaları takip edebilirsiniz, ebebekte %50 vardı yakın zamanda. Yüksek bütçe düşünmeye karar verirseniz cybex pockit ve Bugaboo ant bakabilirsiniz.
thecamellia Durukusunannesii gördüm bunu kullanımı nasıl yatar pozisyon oluyomu ve kaç yaşa kadar kullanılır
thecamellia Durukusunannesii anladım tam yatmasada bazıları yarım yatr pozisyon kadar olabiliyor ya o yüzden sordum
lidyahsn snil joie baston mu tek elle açılıyor mu hafif mi litetrax 4 var biz dede memnunum fakat çok ağır yakın mesafelere gidince sorun oluyor asansör de yok. Bastonu nasıl acaba hafif mi
snil lidyahsn Tek elle açılabiliyor bence ağır değil ama tabi mağazada açıp kapatıp bakmanızda fayda var o zaman ☺️
lalbg thecamellia ben de üzüldüm de yapcak bi şey yok tabi:) şimdi travel arabayı kullanıyoruz o da çok ağır o yüzden tekrar bu arabadan alıcam🤷🏻♀️