Bulut60 İyi akşamlar, bebeğim 14 Şubat da doğdu normal doğması gereken zaman 22 Nisan, atak haftasında mıyız. Çok huysuz
Bahcen Havvank bakarmisiniz acaba bizde atak haftasindamiyiz 20 mayısta doğdu 38 haftalık olarak doğdu erkek çok teşekkür ederim
PrensesAnnesi0 Havvank merhabalar bana da bakarmısınız acaba rica etsem tahmini doğum tarihimiz yok 14 mayıs da dünyaya geldik kız bebek bu arada. Teşekkürler 🥰
Asyaveannesi Havvank Havvank 27 Kasım son adet tarihim. 29.08.18 kız bebek doğum saati sabah 7. 43 tahmini doğum tarihini hatırlamıyorum sadece şimdiden teşekkür ederim
Asyaveannesi Havvank Havvank 27 Kasım son adet tarihim. 29.08.18 kız bebek doğum saati sabah 7. 43 tahmini doğum tarihini hatırlamıyorum sadece şimdiden teşekkür ederim Havvank
Asyaveannesi Havvank Havvank 27 Kasım son adet tarihim. 29.08.18 kız bebek doğum saati sabah 7. 43 tahmini doğum tarihini hatırlamıyorum sadece şimdiden teşekkür ederim Havvank
Bahcen Havvank kusura bakmayın bebeğim çok ağlıyor pek giremiyorum tahmini doğum 25 mart olurdu galiba çünkü 1 hafta erken doğum oldu 20 martta doğdu ben tama olarak nasıl oluyor bilmiyorum
Havvank Gegimasal 8 gün sonra sıçramaya girecek 🙏🏼 Asyaveannesi 14 gün sonra sıçramaya girecek🙏🏼 PrensesAnnesi0 10 gün sonra girecek🙏🏼
Gegimasal Havvank 👋🏻 rica etsem banada bakabilir misiniz acaba 😊 Kızım doğum tarihi 25 nisan 2019 beklediğimiz tarih ise 12 mayis 2019