BezduuuUMmmmmmmm Kızlar bi boğaz ağrısı salgını mı vardır nedir benim çocuğumun eş dost hep boğaz ağrısı çekiyoruz Bayramı bizim gibi geçirenler var mı?
visneli_turtam BezduuuUMmmmmmmm benimde öyle, dün su bile içemiyordum,mecbur antibiyotik içtim bugün biraz iyiyim,oğlumun da 3 gündür arada bir ateşi çıkıyor 😐
Minnakkk BezduuuUMmmmmmmm 8 bucuk aylık oglum ve 3 bucuk yas kızım ikisi de hasta asırı öksürükleri var. Tam bir aydır ikisi de hasta iyileşir gibi oluyorlar tekrar basa sarıyor 😒 dünde hastanedeydik bugun evde pijama partisi yapıyoruz ikisi de cok huysuz. Nasıl bir salgın anlamadım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BezduuuUMmmmmmmm Biz ne yediyse kusuyor bebeğim. İshal de cabası. 🤦🏻♀️ Birazdan ahstaneye geçiyoruz.
Minnakkk BezduuuUMmmmmmmm evet bir de ben kızımı haftada iki gun oyun atölyesine göndermeye basladım sanırım onun da etkisi var bagısıklıgı iyice düştü
Minnakkk BezduuuUMmmmmmmm evet cok iyi oluyor gercekten okula alısma için iyi Bi fırsat oldu bize de ama işte boyle hastalık olunca insan uzuluyır
Annesiballisiii BezduuuUMmmmmmmm evet biz varız. Kızım öksürüyor burnu akıyor 6 iğne yedi ona rağmen düzelmedi. Bizde sadece öksürük var