Bebeğim yaklaşık 1 1,5 aydır ekstra zorluyor beni. Bir an hiç bir şey yokken saçıma yapışıyor, kitleniyor resmen illa çekecek unutturmaya çalışıyorum, unutmuyor, acıyor üzülüyorum diyorum yok. Vurma, tekme atma huyu var bide, acıyor canım yanıyor diyorum yok. Bazen çok canım yandığında bağırarak tepki veriyorum. Hiç umrunda değil. Bu durumu yaşayan arkadaşlar nasıl atlattınız?