Tugce Merhaba, bu konuda yoğun araştırma yapmış anneler bilgilerimizi paylaşalım mı? vicco Anka düşünüyorum. Siz neler önerirsiniz?
Baby_Lena Tugce vicco anka kullandık halada kullanıyoruz kesınlıkle harıka bebegımde cok sevıyor asırı rahat
rosesbabys Tugce ben bu urunu aldim cokta memnunum yeni basladi giymeye o yuzden sandalet seklinde on tabanida darbe onleyici https://ty.gl/fnyarath9e
YeniAnneIstanbul Tugce nedense vicco anka benim bebegimin ayaginda cikiyordu dogru beden olmasina ragmen 🤷🏼♀️
Kubra3525 Baby_Lena bende vicco aldım inşallah rahat eder bebiş daha yürümeye başlamadı gerçi siz yürüyüncemi kullandınız yürümesini destekledimi
Duyulurum Kubra3525 yürümeden önce herhangi bir ayakkabi kullanmasaniz iyi edersiniz. Yürümesini destekleyici en iyi sey kendi çıplak ayaklarıdır. Tabi dışarıda hava şartlarından dolayı kullanılır ama onda da yürüme öncesi ayakkbi tercih edilmeli. İlk adım ayakkabısı yürüdükten sonra hatta yürümeyi iyice kavrayınca
Baby_Lena Kubra3525 yok ben ılk adımlarını attı ondan sonra kullandım yurumeye baslamadan once hıcbısey kullanmadım
Tugce Nursing_10 bütçe sınırlandırmak istemiyorum ilk adım için. İlk kriterim sağlık, ikinci kriterim soft olması ☺️
Tugce YeniAnneIstanbul Tontik ayakları sıkmadığına dair yorumlar okumuştum. Benim kızım hiç çorap tutmuyor. Biraz da o yüzden almak istiyorum. Dışarıda çıplak ayaklı bebe zor oluyor 😂
Kubra3525 Duyulurum biliyorum canım da ayak ucu basma sıkıntımız var bizim onun için panduf ta deniycem evde dışarı çıkarkende artık yaz geldi bi ayakkabı giydirmek lazım kışın panduflaydık ful😄
pieceoflife Tugce camper. Şahane ayakkabı. O ayarda ayakkabı zor bulunur. Ben çok memnunum gerçekten.
Tugce pieceoflife bu postu daha önce açmış olmayı diledim şu an. Yakın zamanda Almanya bağlantım olmuştu, sağlık olsun 😅 teşekkür ederim modeller hoş gözüküyor
pieceoflife Tugce evet şahaneler ve inanılmaz rahatlar. Ben bayıldım bu markaya. Belki bir dahaki sefere denk gelir. 😊