Bebeğim 45 günlük bir kaç güne kadar gaz problemimiz yoktu son günler gazdan dolayı çok huzursuz hiç uyumuyor bi arkadaşım günde iki defa sabah akşam bi çay kaşığı kimyon atıp ardından su içtiğini ve bebeğin gazına çok iyi geldiğini söyledi gerçekten faydasını gören var mı?