Kizim 15 aylik önceden cok istahli bir bebekti cok güzel yemek yerdi suan hic bir sey yemiyor en sevdigi seyleri yapıyorum yine yok zorla iki kasik o kadar istemezse asla agzini acmaz acsa bile yutmaz ben yemek secmesin sebzesini etini yesin dedikçe yedigi seyleri de yemez oldu ac biliyorum mama diye agliyor surekli mama icmek istiyor baktim dis de değil zaten azilari falan çıkardı var mi benim gibi olan annenler düzeliyor mu ne yapmak lazım