Meryemazra18 Sevgili anneler kullanmadığım krem kalmadı sürekli pişik oluyoruz açıkçası idrarındaki asitten kaynaklandığını dusunuyorum artik bu cuma doktora goturcem bakalim ne diyecek başına boule bir şey gelen var mi ?
Meryemazra18 Merviskooo göz göz bazen kabuk bağlıyor tabi kanadığı zamanlarda oluyor mantar demişlerdi ama sürekli neden oldgunu öğrenmek istiyorum. Krem yazıp gönderiyorlar hep
Meryemazra18 Miniknur bilmiyorum ama sürekli oluyor tam geçti diyorum yine oluyor..sürekli krem sürmem gerekiyor cuma günü goturcem bakalim