Mira- Merhaba kızlar emzirme dönemindeyim ve göğsümde inanılmaz acı var uç kısmında hangi bölümden randevu almam gerekir
Dmrcnn Mira- genel cerraha gitmelisin mastit oldym ve kadın doğumcumu arayıp sorduğumda genel cerraha yönlendird
Mira- Linaa65 benim 1 aydık geçmiyor ve dışında değiş iç kısmında var acı geçer diye bekledim ama bir türlü geçmiyor diğer göğsümde hiçbi şey yok
Barlas_mom Mira- Benim mastitten sonra apse oldu göğsümde bebeğim emmedi sağdığımda yeterli gelmedi 2 yerden deldiler 🙈 acil ameliyata aldılar işte