Mavi1_ozdenir Merhaba sürekli üzerimde bi halsizlik var sersem gibiyim bayılacak gibi hissediyorum biseyler yiyorum ama gene aynıyım ya neden olabilir ?
BnnrBde Mavi1_ozdenir Burdan birinin tanı koyması imkansız en kısa zamanda kan tahlili yaptırıp doktora görünmenizde fayda var . Geçmiş olsun 💐
fatmaemin Mavi1_ozdenir bende dogumdan sonra öyle oldum sürekli kan tahlili yaptırdım herşey iyiydi hiç Bi sıkıntı yoktu sadece kolesterol sınırdaydı onun dışında bş problem yoktu ama çok şükür ilk aylara göre şimdi dah a iyiyim bnce hep yorgunluktan uykusuzluktan oldu diye düşünüyorum
Oldugugibibiri Mavi1_ozdenir heh işte aynı ben. Sürekli uyku hali gözlerimi açamıyorum. Tüm kan testlerime tiroidlerime her şeyime baktırdım hiçbir sorun yok.
Mavi1_ozdenir fatmaemin sekerim de açlık 82 çıktı en son ama bende insülin direnci vardı ondan olabilir mi acaba çok çabuk acıkıyorum zaten
fatmaemin Mavi1_ozdenir olabilir az az sık sık yemeye çalış kendi aç bırakma bide dene bakalım yine şikayetlerin devam edecek mi
RainOverMe Mavi1_ozdenir vitamın kan eksıklıgınden oldu bende ılac kullandım daha ıyı oldum. Ürperti de oluyordu bende
Mavi1_ozdenir fatmaemin sık sık birsey yediğim de bisey olmuyor genellikle ama ben bazen hiç önemsemiyorum ya çok suda içmiyorum 1 litre bile olmuyor belki ne bileyim sanki canim hiç bisey istemiyor gibi
fatmaemin Mavi1_ozdenir ama mutlaka bol su tüket yemene falan dikkat et bş iki hafta bak bakalım bir degişiklik olacak mı inşallah düzelirsin
Woman35 Mavi1_ozdenir bende de birkaç gündür baş dönmesi var sabah çok fenaydım anlık başım dönüyodu üst üste 🤦♀️