3 yaşında oğlumuz kizlar ve ne yapacağım bilemiyorum ,herşey kendisinin olsun istiyor ,tatmin olmuyor ,nerede olursak olsun agliyarak kendini yere atıyor ,ayrıca sınırı gecmeyince illa bisy eline alıp atmak istiyor , mahvoldk resmen böyle bı durum yaşayan varsa lütfen yardım etsin nasıl bir yol izlemeliyim ..