zeeynepp19 Hanımlar var mıdır önerileriniz nasıl rahat geçer yolculuğumuz😂 sadece emziriyorum beklemek yolculuk vs nasıl olur yanıma neler almalıyım uçakta
Alparslan_habip zeeynepp19 benim de 1 aylıkken yolculuk yapmamm gerekiyor korkuyorum bir sıkıntı olur mu acaba ? Doktor uçağa binerken ve inerken emzirin demişti
Asel_lena_mom zeeynepp19 Onu oyalayıcı ve sevdiği herhangi birşeyi yanına almanı öneririm . Biz 1 buçuk ay , 3 ay ve 6 aylıkken uçak yolculuğu yaptık en yorucu olan 6 aylıkken olandı😃 taşıması bavul vs ve tektim alabiliyorsun bebek arabanı mutlaka yanına al , emzirme önlüğü ve emzik. Bebekler kulak basıncını dengelemesini bilmedikleri için inerken ve kalkarken mutlaka emzirmelisin Ya da biberonla besleniyorsa biberon Ya da emzik vermelisin ki kulakları ağrımasın ve ağlamasın 🙏 onun harici birşey yok Ya 🌸
zeeynepp19 Alparslan_habip evet internette bende okudum emzirmeyi bende ilk defa çocukla yapacağım ve tek olacağım endişeleniyorum benim huzursuz olmam önemli değil de bebeğim huzursuzlanmasın tek dileğim
zeeynepp19 Asel_lena_mom sadece emziriyorum internette okudum kalkışta ve inişte emzirmeyi onu aklıma yazdım 😂 bebek arabasını alacağım ama uçağın içine değil demi valiz bölümüne mi vereyim beni endişelendiren indiğimde çocuk kucağımdayken valiz bebek arabasından önce gelirse onları almak oluyor o sırada birinden yardım isterim o halde bende tek olacağım tok olursa emzirmek yerine emzik versem emzirmek kadar etki eder mi acaba
Asel_lena_mom zeeynepp19 Toksa emzik ver tabiki 🙏 evet uçağın valiz bölümüne teslim ediyorsun valiz alma bölümünden alabilirsin birindende yardım istersin 🥰 şöyle düşününce zor gibi ama aslında çok basit ☺️
Minzilikuymak61 zeeynepp19 bebek arabanızla ucagin icine kadar giriyorsunuz kapida gorevliler arabayi aliyor indiginizde siz cikmadan bebek arabaniz kapiya, gelmis oluyot o yuzden caliz, bolumune vermeyin bebek arabaniz8
yaprak_34 zeeynepp19 bir şey emmesi kulakları tıkanmasın diye ben öyle biliyorum .Bebek arabanıza dikkat edin kırmasınlar.İner inmez arabayı inceleyin kırık görürseniz oradan ayrılmadan şikayetçi olun …
Minzilikuymak61 Asel_lena_mom ben valizlerimi veriyorum bebek arabasiyla ucagin kapisina kadar gittim orda bebegimi kucagima alip bebek arabasini teslim ettim indigimdede gorevli hemen getirdi arabayi😊
AlpsolDan Bebeğim 3 aylıkken tek başıma 5,5 saat uçak yolculuğu yaptık , zordu ama geçti) akşam/ gece saatine denk gelirse iyi olur Değiştirmek için baya kıyafet almanızı tavsiye ederim çünkü sürekli kucağınızda uyur/ emer ve terleme vs olur mutlaka
zeeynepp19 AlpsolDan evet gece 12 ye aldık bileti o saatlerde uyur diye tahmin ediyorum bebek arabasını da chekin yaptırırken sorayım teşekkür ederim🙏🏻