Geçmiş olsun öncelikle benim doktorum bana dikişleri kendi haline bırak hiçbir müdahalede bulunma onlar kendi kendine iyileşir demişti ama benim dikişlerim estetik dikişti bir farkı olur mu bilmiyorum ben de dediğini yaptım ne batikon ne krem hiçbir şey kullanmadım sadece 3 gün antibiyotik kullanmıştım o bir tek ve 1 hafta içinde acısı ağrısı gitmişti hatta 20 gün sonra ağda bile yaptım diyebilirim