Sibel_87 Alpylmz ilk zamanlar uyuyorlar iyi,benim ki de öyleydi sonra bi değişti 7 Aylık olduk geceleri çok sık kalkıyoruz 🙄belki sizin de zamanla tersine döner
Fatmaersoy Aselerva27 benimki dalmıyor az kapanıp açıyor bide çıkardılar başıma sallanırken gaz çıkarmış daha iyi
Aselerva27 Fatmaersoy aynı canım ya uyuturum gazını çıkarınca geri uyanır bu sefer yine meme ister yine aynı döngü akşam yediden gece iki ye kadar uyumaz düzeni girsin diye bekliym bakalım uyku düzeni
Sontvbukucu tuzludakota kilosu normalse yani gelişimi iyiyse 2 aydan sonra gerek yok sarilik vs olmaz artik uyaninca emzirip uyutursunuz