nazlimom_ 1 ay 4 günlüğüz biliyorum tek bildiği şey emmek memede kalmak ama zamanla düzelir mi sanki hep böyle olcakmış gibi hissediyorum bi de gaz sancısı var sabah 7 de başlıor öğlene kdr huzursuz uyumuyor anca öğleden sonra uyumaya başlıyor
meyrakus nazlimom_ canım valla hiç şikayet etme çok küçük normal benim kızımda öyleydi simdi 2 bucuk aylık bir meme reddi başladı diyprum keşke saatlerce memede kalsada yeterki emse.
Bbilgilii nazlimom_ 2.5 aydan sonra aralarını açmaya başladı bizim ben de red mi ediyor acaba doyuyor mu diye endişelenmeye başlamıştım . 3 aydan sonra artık sık sık emmiyorlsrmış . O yüzden az daha sabır. Benimki emmemeye başladı özlüyorum bile