Eliz13 ilk 6ay bebeklerde burun tıkanıklığı gayet normal dedi doktorumuz ben bebgimi dogdugumdan beridir sürekli serum fizyoloji ve enjektörle temizledim şuan 6 aylık ara ara tıkandığında temizliyorum ve gayet memnunum 5yaşında ogluma var onun burnunıda hala temizliyorum hele zaten Hastalandığında harika temizliyor bnce en güzeli serum fizyoloji