hellomom ben size uyduruyor musunuz mu dedim ayrıca tavırlı konuştuğum kanısına nerden vardınız beni tanımıyorsunuz.burda yazışıyoruz mimiklerimi mi gördünüz ses tonumda ima mı sezdiniz? Siz okuduğunuzu söylediniz bende yaşadığım deneyimi paylaşmak istedim arkadaşa belki bi nebze faydam olur diye. size de soru sordum sadece. yargılamak,tavır almak yada ben biliyorum havası taslamak bunları hiç tanımadığım birşey paylaşmadığım birine karşı neden sergiliyim ki .