Kızımın 1 yaşına 17 gün kaldı. En basitinden top oynuyoruz topu atarken sinirleniyor. Yemek yiyor bi süre sonra sinirlenip ağlıyor. Normal takılıyo bianda bize sinirleniyor. İlgi alaka tabi ki hiç eksik etmiyoruz yalnız büyüdüğü için hep kucağımda memede. İşi gücü bıraktım ilgileniyorum ama bana çok sinirleniyor bu aralar. Bazen bende doluyorum ama asla kızdığımı belli etmiyorum. Mesela bu gece bi anda ağlayarak uyandı ama nasıl sinirli nasıl ağlıyor. Kucağıma alıyım diyorum sakinleştiriyim ellerimi ittiyor bi yandan da ağlıyor hiçbişey yapmak istemiyor. Hayretlerdeyim açıkcası bu sinirinin sebebi atak olabilir mi eğer öyleyse hangi atak bu 1 yaş mı ondan öncesi bi atak vs var mı ? Bu aralar bağımsız adımlar atıyor kendi yürümeye çalışıyor. Genelde parmaklarımdan tutup yürür ama kendi yürüdüğü zamanlarda oluyo arada. Benim gibi olanlar var mı acaba bu durum geçicidir umarım 🤷♀️