Gkc16 Bebegım ayaklarını üst üste getirip çapraz yapıyor kaynanam sıkıntı olabileceğini söyledi 5 aylık bebegım var mı boyle durumla karşılaşan
sdtyzc61 Benim de oğlum 5 ay 10 günlük oda öyle duruyor emerken de öyle yapıyor ayaklarıyla oynuyor bebek bu normal yani. Çocuk yürürken böyle oraklama gibi hareket yapsa sorun olabilir belki ama simdi cok kücükler ve sorun olduğunu sanmıyorum sıkma canını