Kızlar bayramdan önce eşim pozitif çıktı iki gün sonra da bende belirtiler çıktı ama test vermedim burun akıntım ve baş ağrım var büyük ihtimal korona oldum bende bebeğim de oldu hepimiz oldu neyse sorum şu ki hastalığı geçirince bulaş hemen gidiyor mu ev nasıl temizlenecek kara kara onu düşünüyorum bi abla gelecek ama Herşey yıkanacak mı edecek mi bilemedim ki yA başından geçenler yazabilir mi ben mi abartıyorum ki dümdüz temizlik mi alt tarafı :)