Bnde spinal anestezi ile sezeryan oldum bnmde bel ağrım hala devam ediyor kızım 19 aylık oldu bitmedi ağrı iş yaptığımda gece uyurken sırt üstü yattığımda uyandığımda belimde felaket bir ağrıyla uyanıyorum hamile kalmadan önce tonlarca iş yapsamda belim ağrımazdı şimdi biraz iş yapınca bel ağrısı başlıyor çaresi var mı bilmiyordum da ben zaten uyuşmamıştım doğumda keşke direk genel anestezi alsaydım ilk önce belden iğne yaptılar sonra uyuşmayınca uyutmuşlar doğum sırasında herşeyi hissettmiştim😩😩😩