Günaydın anneler..Oğlum 6 ay 7 günlük..Biz ek gıdaya erken basladik 5.aydan hemen sonra.. doktorumuzun önerisi ile.Bebe bisküvisi olarak organik bir site var ek gıdada kurutulmuş sebzelerle hazırlanmış mükemmel çorbalar..Ve çok güzel pekmezli ilave şekersiz yulaflı tereyağlı buskiviler vardı..aldım hepsinden.. Bisküviyi kendim yapacağım geçen bittiği için bir paket aldım iki üç kullandım..Sonra okudum müthiş şekilde zararlı bu bebeklere . Arı mama desek öyle.. İrmik ile hazirlamak istiyorum irmik ile hazırlayanınız var mı ? Birde irmik bildiğimiz sıradan irmik mi yoksa bebeklere has var mı ?bana tarif verir misiniz bebeğinizin severek yediği şeyleri.. Teşekkür ederim 💙 hayırlı bayramlar