Sarezeynep Selam hanımlar kızım 10 aylık yürüteç den dolayı parmak ucunda yürüyor adım atıyor daha doğrusu dün den beri artık koymamaya karar verdim bunu yaşayan varmı ne yapmam gerekiyor
oyaacool Sarezeynep merhaba yürüteç kullanmadım ama bir arkadaşımın oğlu kullandı ve bebeğinde Üst beden omurgasında kas gelişimini yavaşlatmıştı ve yürümesini geciktirmişti. Kestiler direkt yürüdü şuan benim oğlumdan küçük yürüyor baya baya.
kerimannesi Sarezeynep 1 çocugum da tecrubesizdim ama 2 Cide asla yapmam yürüteç çok zararlı bnmkinden eklem kısalıgı oldu fizikle ilaçlarla yürümeye basladı oda Bn erken fark ettim için sakın bindirmeyin kendiniz yürütün
Sarezeynep oyaacool kerimannesi çok şükür bizde öyle bişey Yok ayakta duruyor kanepeleri tutup yürüyor sadece parmak ucunda yapıyor arada düz de duruyor
dlk1410 Nasıl oluyor kızım 11 bucuk aylık, bende koyuyorum mecbur iş yaparken bazen parmak ucuyla yürüyor. Bunun sebebi yürüteç mi