Kızlar artık bu durumdan çok sıkıldım. 1 ay sonra 2 yaşına girecek kızım var. Bulaşık süngerini ısırıyor kağıt yiyor duvardaki toprağı yiyor, geçen bulaşık tabletini ısırımış. Yerde bulduğu bilye büyüklüğündeki nesneyi yutmaya çalışırken yakaladım zor çıkardım resmen yutamamış. Bu durum artık aşırı canımı sıkıyor ve korkuyorum. Yokmu bebeği böyle olan nasıl çare buldunuz?