hif merhabalar, bebeğim beş aylık oldu ve benim saçım çok ciddi şekilde dökülüyor. alım kısmında açılmalar bile başladı, kısalttım fayda etmedi, avuç avuç dökülüyor,çok moralim bozuk. Benzer durum yaşayan önerisi olan var mı ? 😔
Lavantakokusuuu hif heh al benden de o kadar. Benimde 18imde 5.ay dolacak doğum yapalı. Son 2 haftadır benimde başladı dökülmeler 😶 Bir çare bulamadım. Buralarda bekleyeyim 🤸🏻♂️
Tmoms Ayda mı başladı dökülmeleriniz? Bizde 3 ay olduk bir iki haftadır artarak dökülmeler başladı ☹️ hif Lavantakokusuuu Songena19
dfn_2106 hif 3 aylik oldugunda avuc avuc sac topluyordum her yerden. Dustan sonra ise hep aglardim dökülen saclarima.. su anda 10 aylik dökülme yok bebek saclarim cikti, umarim bir 4 ay sonra tekrar uzamis olurlar. Alin bölgem o kadar kisa ki acaba percem mi yapsam diyorum.. merka etmeyin hepsi tekrar cikiyor..
ElifB08 hif bebek annenin yüzüne gülünce saçlar dökülmeye başlarmış 😅 cidden öyle çünkü 3.ayda başlıyor 😪 tamda o çağlarda bebekte anneyi tanıyor
Mihriballimm Eyvah bu beşinci aydan koktum şimdi 🤦 kizlsr sarımsak yağı zeytinyağı ve Hindistan’dan cevizi yağı karıştırıp banyo dan iki saat önce saçlarınıza sürüp bı yazma vs le sarıp bekletin kokusuna dayanabilen akşam yapıp sabah yikansin ciddi derecede etkisi olur.
Lavantakokusuuu Tmoms benim 5.ay olacak yeni Başladı dökülmeler ama öyle böyle değil her yer de saç var
hif dfn_2106 umarım öyle olur, dediniz gibi çok üzülüyor insan. Ağızdan alınan bi vitamin etkili olur mu acaba
Emir0_ Benimde öyle oldu normalde bir tel dökülmeyen saçım banyoda avuç avuç geldi elime. bebek anneyi tanıyor öyle olunca derler🤭🤗 ama geçti o geçici bı dönemiş şimdi hiç dökülmuyor