4 aydan beri bizde oyleyiz 6 ay olduk hala gélen yok sadece yerleri kabarmış bizimdi o sıralarda özellikle 4 ay atagindan sonra gece saat bqsi yarim saat 40 dk uyanirdi vede aglayarak yada çığlık çığlığa buyuk ihtimal yerleri belli oluyor bizde cikmadi umarim sizinki cikar kurtulursunuz