Ya da şöyle birinin yorumlarını da okumak istemiyorum . Eşim hep hakaret ediyor , hamileyken çok dövdü , ailesi de dövdü ama profilinde eşiyle mutlu gibi fotoğrafı var ,mesela bu kullanıcının da cevaplarını okumak istemiyorum. Tabiki burada çok gördük katlanmak zorunda olanları o ayrı ama öylesi adamın bende zerre değeri kalmazken çok kıymetli biri gibi taşımam fotoğrafını