Merhaba kızlar,
bebeğim 1 yaşında ve biberon ilk 2 ay sonrasında tutmadı hiçç, ek gıdaya geçtiğimiz süreçte Dr gece mamasına başlattığında hemen hemen her mamayı denedim ama 1 yaşına girdiği şu birkaç günden beri mama seçiyor, Hero Baby’yi çok severdi ama öğürüyor ve moralim bozuluyor. Arı mamayı da çok seviyor ama onu yediğinde de gece çok ağlayıp emmek istiyor acaba yeterli değil mi diye düşünüyorum. Her mamanın içine muz, bebe bisküvisi ve biraz irmik karıştırıp iyice pişirip veriyorum ama hangi marka konusunda öneride bulunabilirsiniz. İçerik açısından memnunsunuz ve tok tutuyor. Yardımlarınızı ve tecrübelerinizi rica ediyorum, marka değişikliği denemek istiyorum.