Deletedmom_58 Bebek irmiği bebek tarhanası falan var ya kızlar set olarak harnup özü falan alıp memnun olanlarımız var mı 21 gün var ek gıdaya geçmemize şimdi alsam kötü olur mu sizce
Kemalin_annesi Deletedmom_58 canımm ben trendyolla çalışıyorum kemal_bebekk alacağım bişeler olursa instgramdan yaz bana bizde ek gıda dönemindeyiz tavsiyem olur sana
Zyneepemree Deletedmom_58 ben 4lü olan seti aldım bebeğim sadece tarhanayı severek yiyor diğerlerini asla yemiyor aldık duruyor öylece yani setten çok tarhanayı öneririm bebeğiniz mutlaka çok sever
Meltemingo Deletedmom_58 bende yeni aldim ama bebeklik die bir siteden trendyoldaki satislari daha pahaliydi kendi sitelrinde daha uygundu henuz kullanmadim daha sebze tadimlarinnin bitmesini bekliyorum
Kaan01 Deletedmom_58 wefood harika hurma ozu keciboynuzu ozu dut ozu. Unlari da cok guzel yulaf unu vs. Set halinde gerek yok bnce neyi begeniyorsaniz onu alin mesela misir unu aldim hic kullanmadim
Ozge8_ Bence acele etmeyin ek gıdaya gectıgınızde alırsınız once yogurtla başlarsınız sonra havuc patates kabak haşlama tadımı yaparsınız
Kemalin_annesi Kızlar ben trendyolla çalışıyorum ordan alışveriş yapan varsa bana yazabilirsiniz instgram adresim kemal_bebekk🥰