Kubra27 Kızlar bebeğim 6.aya girdi gece 11 gibi yatıyor sababaha kadar kaldırmssam uyanmıyor emzirmem lazım kaç defa kaldırıp emzirmem lazım
Ahlasbebekveannesi Kubra27 ay ne güzel daha ne ayına göre kalkmamasinda bi sakinca yok zaten .ben 11aylik olduk hala 2-3aatte bir kalkiyorum uyandığı için.
Sedaf Kubra27 bir kere beslesen yeter çok sıkıntı etme gündüz iyi beslenirse gece önemli değil. Benim 3 aylık olacak e kere kalkıyorum 4 saatte bire denk geliyo hemen hemen
Canmmel-26 Kubra27 benimkide 5 ay 7 günlük yani 6. Ayına yeni girdi gece uyanmıyor yedirmiyorumda doktor ne zaman uyanırsa ozaman verebilirsin bi sıkıntı olmaz acıkırsa kendisi uyanırdı dedi
Kubra27 Ahlasbebekveannesi gelişimi için aslında kaldırmak iatedim sabaha kadar aç kalması iyi değilde bir kere tek kalkabiliyorum
hayalperisi 2.ayından beri kaldırmıyorum emzirmek için doktor tavsiyesi ile. Sabaha karşı uyanınca emziriyorum. 6.5 aylık
Tgk_tk hayalperisi peki kacta uyuyor gece. Benimkide 45 günlük 3 saatte bi kaldırıp yediriyordum 2 gecedir onuda yenek istemiyor uykusunda veriyordum zaten. Uyandirmasam ac kalır mı acaba gene sarılık olur diye korkuyorum
hayalperisi Tgk_tk sizinki daha küçük. Çocuk doktoruna kontrolde sorun kendi mi uyanmalı, uyandırmalı mıyım diye. Şuan 6.5 aylık. Akşam 8-9.30 arası uyuyor
Tgk_tk Sedaf bende 3 saat te bi gece 12,3,6 yapıyordum 2 gündür gece yemek istemiyor resmen zorla saat 3 te verdim zar zor. 6 7 saattir yememişti hala da istemiyordu bıraksam uyuyacak öyle
Sedaf Tgk_tk dün benimki de ilk defa 7 de uyudu akşam korktuk bir dostun mu var diye uyandırmasak bu saate kadar uyurdu altını açtım da uyandı az önce ama gece uyanıp emdi. Bebeklerin bir günleri bir günlerine uymaz. Sürekli devam ederse bu durum zorla gece 2 beslenme yaptırırsın artık napalım.
hayalperisi Kilo alımı iyiyse doktor gerek görmezse uyandırmanıza gerek yok. Benim size tavsiyem rutin oluşturun 4.aya doğru. Atak dönemlerinde bozulma oluyo ama sonra düzeliyo. Sallamayın kundak yapın. Her gün aynı saatte aynı şeyleri yapın.