Kdkf Simplex aldık bioaia da kullanıyoruz yanında ama simplex nasıl kullanmalıyım dün başladım ne zaman etkisini görürüm. Düzenli kullanımı nasıl olmalı
GoktugUras_mom Kdkf ben günde 4 kez 10-15 damla arası yemekten hemen sonra veriyorum ama mama kullanıyosan onun içinede dökebiliyosun
eedu Kdkf bende ikisini beraber kullanıyordum ve saatlerini kaçırmadan kullanmanız lazım. Ben sabah öğlen akşam 10 ar damla olarak sab simplex kullanıyordum biogaia akşam 6da 5 damla sadece bu şekilde kullanıyordum eğer saatli verirseniz güzel sonuç alacaksınız
GoktugUras_mom Kdkf bilmiyorum valla canım bana doktorum 4 kere verebilirsin demişti eczacı değil bence doktoruna bir danış
Haffuse Doktorum 2 aylik kontrolumuzde sab simplex onerdi, onu kullanmaya basladim… Gunde 3 kez, 7.8 damla dedi…